Santral
Hastanenin telefon,faks ve çeşitli tel ile yapılan iletişim
işlemlerinin sağlıklı ve tasarruf tedbirlerine uygun olarak
yürütülmesini temin eder.
- Kurumun dış ve iç haberleşme hizmetlerini hizmet gereği uygunluğunu göz önünde tutarak görür.
- Santral memuru, hariçten müracaatlara nezaketle cevap verir.
- Hastaların durumu hakkında bilgi isteyenlere servis ilgililerinin izni ile bilgi verir.
- Etik Sözleşmeye ve Toplam Kalite Yönetimi Sistemi Politikası, hedef ve Prosedürlerine uymakla yükümlüdür.
Telefon Arıza
- Telefon atölyesinde bulunan tüm cihazların muhafazasını, bakımını ve kalibrasyonunu yapmak, cihazları kontrol etmek.
- Kendisine verilen telefon ve tesisatı ile ilgili bakım ve onarım
işlerini yapmak. Bu işler için yeterli olmayan alet, araç, gereç için
atölye sorumlusuna bilgi vermek.
- Telefon atölyesinde hizmet verilirken karşılaşılan sorunları tespit etmek ve atölye sorumlusuna bildirmek.
- Gerekli kayıtları bizzat tutmak.
Dahili Telefon:
Telefon Arıza 7100
Santral 7300
| Birim Sorumlusu
V.H.K.İ Hamiyet ERGÜN |
| Hastane dışı - Hiz. Ferda ARAZ |
| Hizmetli Nihat MOTCU |
| Teknisyen Abdulkadir AKKAYA |
Dizayn